FEJÉR MEGYEI ÖNKORMÁNYZATOK VÍZ- ÉS CSATORNAMŰ ZÁRTKÖRŰEN MŰKÖDŐ RÉSZVÉNYTÁRSASÁG

Vízmérőállás bejelentése

Díjak, vízminőség településenként

Elektronikus ügyfélszolgálat

Hibabejelentés

Hogyan értékeli szolgáltatásunkat

Hogyan értékeli honlapunkat

A Fejérvíz Zrt. egyik fő célja, hogy felhasználói elégedettek legyenek szolgáltatásával. Ezért társaságunk minden alkalmazottjának kötelessége, hogy a hozzánk forduló ügyfelekkel udvariasan bánjon, igyekezzen problémáját megoldani, kérésüket teljesíteni. Sajnos legjobb szándékaink ellenére is előfordulhat, hogy egy-egy esetben tevékenységünkkel elégedetlen valamely fogyasztónk, és panasszal szeretne élni. Erre lehetősége van több módon is, kollégáink kézséggel állnak rendelkezésére, igyekeznek panaszát a lehető legrövidebb időn belül kivizsgálni, valamint arra mindenki számára megnyugtató megoldást találni.

A panaszbejelentés módja:
Ön panaszt tehet személyesen, telefonon, levélben, vagy e-mailben az alábbi elérhetőségek bármelyikén melyeket ide kattintva tekinthet meg:

A panaszbejelentések kezelése

Levélben, illetve elektronikus levélben megküldött panasz:
A minden levélben, vagy elektronikus levélben leírt panaszt kivizsgáljuk, és az érkezéstől számított 15 napon belül válaszlevelet küldünk Fogyasztóinknak.

Indokolt esetben a panaszbejelentéseknél előírt 15 napos ügyintézési határidőt meghosszabbítjuk, erről azonban mindig, írásban értesítjük a panaszost.

Számlareklamációval kapcsolatos tudnivalókról ide kattintva tájékozódhat


További lehetőségek:
Ha a fentiek során úgy érzi, hogy panaszát nem oldottuk meg, vagy az általunk kínált megoldási lehetőségek nem felelnek meg Önnek, az alábbi szervezetekhez fordulhat jogorvoslatért:
Felügyeleti szervek