FEJÉR MEGYEI ÖNKORMÁNYZATOK VÍZ- ÉS CSATORNAMŰ ZÁRTKÖRŰEN MŰKÖDŐ RÉSZVÉNYTÁRSASÁG

Vízmérőállás bejelentése

Díjak, vízminőség településenként

Elektronikus ügyfélszolgálat

Hibabejelentés

Hogyan értékeli szolgáltatásunkat

Hogyan értékeli honlapunkat

A Fejérvíz Zrt. egyik fő célja, hogy felhasználói elégedettek legyenek szolgáltatásával. Ezért társaságunk minden alkalmazottjának kötelessége, hogy a hozzánk forduló ügyfelekkel udvariasan bánjon, igyekezzen problémáját megoldani, kérésüket teljesíteni. Sajnos legjobb szándékaink ellenére is előfordulhat, hogy egy-egy esetben tevékenységünkkel elégedetlen valamely fogyasztónk. és panasszal szeretne élni. Erre lehetősége van több módon is, kollégáink kézséggel állnak rendelkezésére, igyekeznek panaszát a lehető legrövidebb időn belül kivizsgálni, valamint arra mindenki számára megnyugtató megoldást találni.

A panaszbejelentés módja:
Ön panaszt tehet személyesen, telefonon, levélben, vagy e-mailben az alábbi elérhetőségek bármelyikén melyeket ide kattintva tekinthet meg:

A panaszbejelentések kezelése

Szóbeli panaszbejelentés:
Az ügyfélszolgálatainkon bejelentett panaszát minden esetben megvizsgáljuk, majd tájékoztatjuk felhasználóinkat a megoldási lehetőségekről. Amennyiben a panasz nem orvosolható azonnal, vagy a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek egy példányát átadjuk Felhasználónak. Erről, és az azonnal el nem intézett panaszok megoldási lehetőségeiről, illetve társaságunk álláspontjáról 15 napon belül írásban küldünk tájékoztatást. Emellet felhasználóink bejegyzést tehetnek az ügyfélszolgálati irodáinkban kihelyezett „Vásárlók könyvében”, melyet a továbbiakban reklamációs levélként kezelünk.

Telefonon bejelentett panasz:

A telefonon bejelentett panaszokról hangfelvételt készítünk és amennyiben azonnali elintézésre nincs lehetőség a fentiekhez hasonlóan 15 napos ügyintézési határidővel kivizsgáljuk, majd megválaszoljuk azokat. Amennyiben szükséges, kérjük Felhasználóinktól a személyes kapcsolatfelvételt ügyfélszolgálatunkkal a panasz mielőbbi megoldásának érdekében.


Indokolt esetben a panaszbejelentéseknél előírt 15 napos ügyintézési határidőt meghosszabbítjuk, erről azonban mindig, írásban értesítjük a panaszost.

Számlareklamációval kapcsolatos tudnivalókról ide kattintva tájékozódhat


További lehetőségek:
Ha a fentiek során úgy érzi, hogy panaszát nem oldottuk meg, vagy az általunk kínált megoldási lehetőségek nem felelnek meg Önnek, az alábbi szervezetekhez fordulhat jogorvoslatért :
Felügyeleti szervek