FEJÉR MEGYEI ÖNKORMÁNYZATOK VÍZ- ÉS CSATORNAMŰ ZÁRTKÖRŰEN MŰKÖDŐ RÉSZVÉNYTÁRSASÁG

Vízmérőállás bejelentése

Díjak, vízminőség településenként

Elektronikus ügyfélszolgálat

Hibabejelentés

Hogyan értékeli szolgáltatásunkat

Hogyan értékeli honlapunkat

A szolgáltató minden esetben írásba foglalja az írásban érkezett panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit (indokolással), és a felhasználónak a panasz beérkezését követő 15 napon belül megküldi.
Ha a felhasználó panaszát személyesen, illetve telefonon jelenti be és a szolgáltató az abban foglaltaknak nyomban eleget tesz vagy jegyzőkönyvezi és a fentiek szerint kezeli.
A szolgáltató a telefonon tett panaszt rögzíti, és a hangfelvételt öt évig megőrzi és kérésre a felhasználó rendelkezésére bocsátja.

A panasz elutasítása esetén a felhasználó jogorvoslatért

Szolgáltatással, elszámolással, panaszkezeléssel, ügyfélszolgálattal, fogyasztóvédelmi referens foglalkoztatásával kapcsolatos ügyekben 
Fejér Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály
Fogyasztóvédelmi osztály
8000 Székesfehérvár Piac tér 12-14.,

Telefon: 22/*501-751  Fax: 22/501-627
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
weboldal: www.nfh.hu


műszaki jellegű ügyekben 
Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.
Központi telefonszám: 1/459-7766, Fax: 1/459-7766
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
weboldal: www.mekh.hu

fordulhat.

Szóbeli panaszok
Írásbeli panaszok
Számlareklamációval kapcsolatos tudnivalók
Felügyeleti szervek