Fogyasztói Elégedettség Felmérés

TÁJÉKOZTATÓ A MEKH ÁLTAL ELŐÍRT, A FEJÉRVÍZ ZRt. SZOLGÁLTATÁSI TERÜLETÉN VÉGZETT

2022. ÉVI FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉGVIZSGÁLATRÓL

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) 2018. július 2-től határozatban írta elő a víziközmű-szolgáltatók részére a Felhasználói Elégedettségi Felmérés (FEF) elvégzésé, felhasználói ügyfélszolgálati megkeresések kapcsán.

Ennek egyik része a személyes megkeresésen alapuló Alapfelmérés, melyről bővebb tájékoztatást az alábbiakban olvashat.

Alapfelmérés

Az alapfelmérés a víziközmű-ágazat felmérésére szolgáló, kérdőíves személyes megkérdezésen alapuló adatfelvétel. A felmérés azokat a tevékenységeket vizsgálja, amelyek minden felhasználót érintenek:

– ivóvíz minősége

– ivóvízellátás folyamatossága

– fogyasztásmérés

– tájékoztatás

– ügyfélszolgálat

– ár-érték arány

– számlázás

– környezetvédelem

A felmérést végzi:                     A Fejérvíz ZRt. által megbízott kutatócég, a BellResearch Kft.  

                                               A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt igazolják magukat az adatkezelési hozzájárulást a helyszínen szerzik be.

A felmérés kezdő időpontja:      2022.09.01.

A felmérés záró időpontja:         2022.10.31.

Érintett települések:                  Székesfehérvár; Mór, Sárbogárd, Polgárdi, Martonvásár; Bodajk, Seregélyes, Bakonycsernye, Pusztavám, Baracska; Káloz, Mezőszilas, Alap, Csákberény, Jenő; Füle, Mezőkomárom, Sáregres, Alsószentiván, Balinka.

Kérjük, segítse munkánkat a felméréshez történő hozzájárulásával. A Fejérvíz Zrt. adatkezelési tájékoztatója a www.fejerviz.hu honlapon található.

FEJÉRVÍZ ZRt.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support